Enlace permanente al post:      A LIGA QUEDA ANULADA
Daníssimo
Enviar mensaje
Registro: 2008
36 posts

Lunes, 11-Enero-2010, a las 18:08 h.

A liga queda definitivamente anulada.

Non ten seguemento, así que se suspende por falta de seguemento e interese. Non ten sentido continuar unha liga para que eu mesmo me leve o premio, parecería que está montado a propósito ou que fago trampa e por iso estou líder. Dígoo porque son o único que lle leva feito un seguemento, tan só unha persoa enviou un cambio nestas 4 xornadas.

Síntoo polos esforzos do administrador do foro, pero polo menos non serán en balde, xa que o traballo feito é perfectamente válido para intentar facer unha nova liga o ano que ven. Seguro que con un Celta máis competitivo e que teña máis seguemento, a xente entrará máis no foro a comentar, haberá máis vidilla e isto comezará a levantarse de novo, que leva un ano sen ánimo ningún.

Pero polo de agora non é así, e é totalmente desmotivador ver que se fai un esforzo que non conta co entusiasmo da xente e que ninguén segue.

Intentarémolo o ano que ven. Saúdos.

karpinsi
Enviar mensaje
Registro: 2007
67 posts

Lunes, 11-Enero-2010, a las 23:15 h.

É unha pena, pero te entendo perfectamente.

Acerca dos trocos, pola miña parte decirte que en ningunha liga na que participei fixen ningún troco, e polo tanto tampouco o fixen nesta.

Para a próxima vez estaría ben unha boa axuda e publicidade por parte do administrador desta web.

Ánimo e Hala Celta !!!

Roberto
Enviar mensaje
34 posts

Martes, 12-Enero-2010, a las 0:32 h.

hombree, no creo que nadie piense que estás de primero por amañar.. hablamos de un premio de una camiseta, no miles de euros.. pero bueno, es lógico y normal que no quieras seguir. La participación es nula! Otra vez será

Daníssimo
Enviar mensaje
36 posts

Martes, 12-Enero-2010, a las 1:19 h.

Karpinsi, créeme, por falta de axuda do administrador do foro non foi.

Por certo, parece que o baby Celta madura. Os rapaces cos minutos collen experiencia. Parece que o ano que ven (se non se desmantela o equipo) pódese facer algo bo.

Majhoney
Enviar mensaje
55 posts

Miércoles, 13-Enero-2010, a las 22:27 h.

Algo así me imaginaba que iba a acabar pasando. Gracias a los 2 (Danissimo y Roberto), por todas las molestias. No se el por que no funcionó, pero lo dicho.... una pena.

semprecelta
Enviar mensaje
9 posts

Jueves, 28-Enero-2010, a las 15:02 h.

Yo hice un par de cambios hace unas semanas pero porque Trashorras ya no estaba siendo titular. Una pena...Triste

Saludos y gracias por la dedicacion que has mostrado Danisimo!! Es logico que si nos e ve movimiento al final uno se desmotive.

6 registros (Viendo del 0 al 100)     1
PARTICIPA EN ESTE FORO
Escriba el código de seguridad »